Monday, July 27, 2009

Divorce cakes (10 PICS)

Divorce cakes
As divorce parties become more common, so do the trappings divorce cakes that accompany them.



















37 comments

Anonymous

Why is it all violence against the husband? It takes two to marry, and to divorce as well.

Anonymous

because violence against the woman would be seen as abuse. against the man it's okay.

Anonymous

Second comment is right. But I imagine all the cakes with the violence against the husband are for a woman's divorce party, so it's not that surprising. Still doesn't make it ok, though.

sHady July 27, 2009 at 8:51 AM

hahaha....i wonder who is going to eat those cake....

ladyviral July 27, 2009 at 9:22 AM

Rofl.. people with creativity.

Kelvin July 27, 2009 at 9:22 AM

wooo....the last 2nd pic is scary...

Mr Dewise. July 27, 2009 at 9:41 AM

Id have to agree with kelvin. That's pretty damn gruesome. The only cake i could see as appropriate would be the "finally" with the black rose. I didnt even know you could have parties for divorces.

elims Chuang 光宏 July 27, 2009 at 11:43 AM

Ya, i agree with kelvin also! The most scary..

wondering who dare to eat the head? @@"

Miss T July 27, 2009 at 3:13 PM

omg.
this is damn cool! =D

sasa July 27, 2009 at 3:37 PM

omg. who is going to eat those cakes? ewww.

haha. lol.

~^BaBY*~ July 27, 2009 at 3:59 PM

woah...it looks cool weih... are there poisons inside?? LOL

Ying Zi July 27, 2009 at 8:14 PM

Damn funny la! But why all women against guys and no guys against women?

Cai Hong July 27, 2009 at 9:04 PM

OMG!this is so cute yet funny!

NoFortunateSon

the bleeding ones, the guy wouldn't start bleeding from the top

kalaway

Why are they all women being violent? A man shown pushing his wife off a cake is un-PC? I'm certain many a man is happy to have a divorce but perhaps not ridiculous enough to want a party and cake to commemorate?

annant

haha...
seen these in 4warded emails...

dolly

I like the second cake!!

anthea

yup i saw this b4 hahahaa in a forward mail

Calvyn

lawyer firm should bundle in this cake for their divorce package

Ivan

hi my first visit to your blog ^^ LOL ... that was interesting to see all these cakes XD ... special ... but it doesn't seems its a good sign for all the couples though XD ... maybe it shouldn't call a Divorce cake ...

Ivan

you're right xD

GiNni3zX

Do they reali have this divorce cake? o.O

jeslin

omg the cake thing is hilarrious!

LimPek

i think it's good idea to celebrate divorce with tthis cake

Kate

i loved number 5 and the one with the word "finally" on it. really cracked me up. number 5 was like mr. and mrs. smith. haha. :D

mypassion

hahaha! I like that divorce cake that you have. Can I order from here?

Laikepo

lol, already sold out. wahahaha... :-)

JOY

haha ! yeah.i've seen de pics before...so funny xD

Puiyeng

<q>Heyy.. yea. dat time i get a mail bout dat from my fren. xD</q>

CHVoon

hahaha... i think if divorce... i think no point to celebrate lo hahahaaha

from: http://www.chvoon.blogspot.com/

http://www.negosyanteako.com

this is so funny :)

pinoyislands

i can't stop laughing :)

ck

lol, was wonderin wat u meant y divorce cakes. haha...

ChloeTiff

now i know there's divorce cakes LOL!!

Guest

I think maybe the one that says "I want a divorce, p.s. your sister says "Hi" is from a guy to a girl.

kenwooi

hahahah really "NICE" cakes! =P

http://kenwooi.com

baby

i didn't know there's such thing call divorce cake

Post a Comment