Friday, July 10, 2009

Toilet Signs (63 PICS)

Let's see whether you will not enter the wrong restroom?


1. Home Slice Pizza, Austin


2. Scotland


3. Paris


4. Kloschild, MÃnner, Cafe in Prague


5. Atlanta Georgia


6. Bremen


7. UrbanAngel, Edinburgh


8. Hongdae, Seoul, S. Korea


9. At the Science Fiction Museum and Hall of Fame


10. UAE & Oman


11. Disney Sea


12. Taroko Gorge Nature Reserve Visitors Centre, Taiwan


13. Taiwan


14. Fisherman’s Wharf, Danshui, Taipei, Taiwan


15. Australia


16. Hotel Roosevelt in Hollywood, CA


17. Siam Center, Bangkok


18. Singapore


19. Singapore


20. Lindesfarne, Northumberland, England


21. Botanical Garden, Prague, Czech Republic


22. Czech Republic


23. White Dog, Philly


24. Ireland


25. Kispipa Restaurant, Budapest


26. Boyaca, Colombia


27. La Campagnola Restaurant, Brescia, Lombardy, Italy


28. Germany


29. Korea


30. Wales


31. Taiwan


32. Lausanne, Switzerland


33. Patong Beach, Thailand


34. Pamukkale, Turkey


35. Barcelona, Spain


36. Hemmings Motor News Station, Bennington, Vermont

24 comments

kelvin

lol, the one on rooster and chicks is funny:)

Jac

lol interesting post on toilet signs =p

Mei Teng

The Korean sign makes the men look like perverts! I like the signs from Atlanta, Georgia and Columbia. The brothers and sisters one's funny!

marogal

hihi.. wow there are so many signs on toilets.. haha

donna

1. Home Slice Pizza, Austin

i still dont know how to differentiate the male and female until now.

dolly

Bremen's toilet symbol is good..
and i want to ask u how to use "click see more" to view the whole post in blogspot?

Laikepo

Hmm... How human make love? Think this way u may get it :-D

Renise

haha. nice and some are cute~ :-D

Laikepo

This link may help you http://www.ourblogtemplates.com/2008/08/expandable-posts.html. Good luck :D

lisa717

OMG~ how can they have such creativity!!?? some of it was really awesome!!! :-D

Ted

The toilet pictures are interesting!

Nien

heyyy, my goodness! where did u find all these, haha. interesting post *winks* ^^

renaye

interesting. i can't wait to see toilet signboards in 50 years time.

kenwooi

woots! nice once! =)

ladyviral

hahaha. The Taiwan one "Gentle"?? Males are Gentle?! :P.

Very nice post! I enjoyed it... the pizza is funny haha.. going to have a different view when eating pizza now xD.

The Korea one is weird.. why did they potray woman is a bunny while the man as a gorilla? hahaha.

Horlic

nice post laikepo! tq for all these funny funny things..

Kate

i liked numbers 28 and 29. very funny. haha. :D

all the others were fun, too!

ed.inc

wow.. cool. i'm visit back too lah.. hehe...

withlouiSe

LOL 8-)

Laugh my ass off! :-P

foongpc

Haha! So creative! really good one! Enjoyed this post! :-D

Erlina

Toilet signs are special and cute!!!

FaizU

Korea Super :-P :-P

cosmetics lipsticks December 18, 2009 at 2:31 AM

Amazing! I am really enjoining your posts. All post are full of entertainment and fun........

javieth August 21, 2010 at 4:11 AM

how fun, I must to say this blog catched my attention for all the interesting information that contained. i really liked, i think all this information are very useful and . i really enjoyed reading. I am a curious person, but i am usually interested just in a good blog like this one.

buy viagra

Post a Comment