Saturday, February 13, 2010

What is meaning of "afa, afk, asl, atm, boy, brb, btw, coz, gtg, iao, idk, imo, kutgw, lmao, lol, np, omfg, ooo, rofl, sry, thx, ty, fyi, wat, wtf & wth" in chat? (Words)

What is meaning of "afa, afk, asl, atm, boy, brb, btw, coz, gtg, iao, idk, imo, kutgw, lmao, lol, np, omfg, ooo, rofl, sry, thx, ty, fyi, wat, wtf & wth" in chat?

Abbreviation Meaning
afa As Far As
afk Away From Keyboard
asl Age Sex Location?
atm At The Moment
boy Beginning Of Year
brb Be Right Back
btw Between
By The Way
Back To Work (shorthand used in email)
coz Because
gtg Get Together
Got To Go
iao In And Out
idk I Don't Know
imo In My Opinion
kutgw Keep Up The Good Work
lmao Laughing My Ass Off
lol Laughing Out Loud
Lots Of Love
np No Problem
omfg Oh My Funky God
ooo One On One
Out Of Office
rofl  Rolling On Floor Laughing
sry Sorry
thx Thanks
ty Thank You
fyi For Your Information
wat What
wtf What The Fuck
wth What The Hell

To search more abbreviation at Acronym Finder. If you have any abbreviation with meaning let's share with us.

9 comments

Aidyl February 13, 2010 at 7:39 AM

Hahaha! Awesome post! Tho I dislike using abbrevs 2 much. lol

scribbler February 13, 2010 at 9:46 AM

TY! LOL! :)

KUTGW!

Aidi-Safuan February 13, 2010 at 1:16 PM

what is FML?

baby February 13, 2010 at 4:37 PM

wat is lml or lmf (can't remember which 1)?

kenwooi February 13, 2010 at 5:09 PM

thx! =P

kenwooi.com

Aidyl February 14, 2010 at 5:15 AM

FML is Fuck My Life

Anonymous

wbu = what about you

Anonymous

Smh= shake my head .

NiggaInTheWoods

ullad = You Look Like A Dick

milf = Mother I'd Like to Fuck

bots = Bitch(es) On The Street(s)

smd = Suck My Dick!

DMFBSDADFAN = damnmotherfuckingbitchshitdumbassdickfaceassniggabastard!

Post a Comment